ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္
ယာဥ္ပိတ္ဆို႔မႈကို ေလ်ာ့ပါးေစရန္ အေထာက္အကူျဖစ္ ေစမည့္ BRT Bus Rapid
Transit စနစ္ျဖင့္ စတင္ေျပးဆြဲရန္ စီစဥ္ေနခ်ိန္ တြင္ ပါဝင္ေျပးဆြဲရန္
အဆိုျပဳထား ေသာပုဂၢလိကကုမၸဏီက ဘတ္စ္ကား ၈ဝ ေျပးဆြဲရန္စီစဥ္ထားၿပီး ၁၂
စီးကို အရန္အျဖစ္ထားေၾကာင္း၊ ယာဥ္ စီးခကို ေငြက်ပ္ ၄ဝဝ သတ္မွတ္ထား
ေၾကာင္း၊ ဘယ္မွတ္တုိင္ကပဲစီးစီး ေငြက်ပ္ ၄ဝဝ ပဲျဖစ္ေၾကာင္း အဆုိပါ
ကုမၸဏီ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားခ်က္ကို ၾသဂုတ္ ၁၈ ရက္က မီဒီ ယာမ်ားတြင္
သတင္းေဖာ္ျပေၾကာင္း ၿမိဳ႕တြင္းသြား ခရီးသြားမ်ားက ဆုိ သည္။
ယခုအခါ တစ္ေန႔လုပ္အားခ ပ်မ္းမွ်ေငြက်ပ္ ၃ဝဝဝ
သာရရွိခ်ိန္တြင္ BRT ကားခအသြားအျပန္ ေငြက်ပ္ ၈ဝဝ ျဖစ္ေနရာ လူမ်ားစု
လက္လွမ္း မမီႏုိင္ေၾကာင္း၊ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ခရီး သည္ပို႔ေဆာင္ေရးကို
အမ်ား ျပည္သူ အတြက္ ဝန္ေဆာင္မႈေကာင္းျဖစ္ေစလုိေၾကာင္း၊
အစိုးရသစ္လက္ထက္တြင္ ေမာ္ေတာ္ ယာဥ ေစ်းႏႈန္း၊ ဖုန္းေစ်းႏႈန္း မ်ား
မေမွ်ာ္မွန္းထားရဲေသာေစ်းႏႈန္း အတုိင္းအတာတစ္ခုအထိ က်ဆင္းလာ
သည္ကိုပြင့္လင္းစြာျမင္ေတြ႕ရ ေၾကာင္း၊ေစ်းႏႈန္းႀကီးျမင့္ေနေသာ ဖုန္း
ေျပာခႏႈန္းမ်ား မၾကာျမင့္မီကာလတြင္ သိသာစြာက်ဆင္းရန္ရွိသည့္ သတင္း
မ်ားထြက္ေပၚေနခ်ိန္တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ တြင္း ေန႔စဥ္ သန္းခ်ီအသုံးျပဳေနေသာ
ၿမိဳ႕တြင္း ခရီးသည္သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး စနစ္တြင္ စီးပြားေရးဆန္စြာ ထပ္မံ၍
ကားခႏႈန္း ျမႇင့္တင္မည္ဆုိေသာ သတင္းစကားမ်ားအတုိင္း ျဖစ္ေပၚ လာလွ်င္
အမ်ားျပည္သူမ်ားအတြက္ ဝန္ထုပ္ဝန္ပိုး ျဖစ္ေစမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊သို႔ျဖစ္၍
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ခရီးသည္ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္းကို ဆင္း
ရဲမႈေလ်ာ့ပါးေရးႏွင့္ ယာဥ္ပိတ္ဆုိ႔မႈ ေလ်ာ့ပါးေရးႏွစ္မ်ဳိးစလုံးေပၚ
အေျခခံ ခြင့္ျပဳေပးေစလုိေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ခရီးသြားမ်ားက
ဆုိသည္။
ခင္ဆိုင္
From:[_ ျပန္ၾကားေရးဝန္ၾကီးဌာန website_]
(ေမာင္ေက်ာက္ခဲ အဖြဲ႔)
0 ေယာက္ ေဆြးေႏြးခဲ့တယ္:
Post a Comment
မိတ္ေဆြတို ့၏ ေဆြးေႏြးမူ ေဝဖန္မူ အား လိူက္လွဲစြာ ၾကိဳဆိုပါသည္။
သင္တို႔၏ ေဝဖန္ အၾကံေပးမွူတို႔အား ေဖာ္ျပခြင့္ရရန္ ေခတၱ ေစာင့္ဆိုင္းပါ ။