Oct 23, 2012

ရင္းနီွးၿမွဳပ္နံွတယ္ ဆိုတာ ဒီနိုင္ငံကို ခ်စ္လြန္းလို႕ လာတာမဟုတ္ပါဘူးဆိုတာကို သိပါတယ္လို႔အစခ်ီျပီး သမၼတၾကီးေျဖၾကားခဲ့တဲ့ ရင္းနီွးၿမွဳပ္နွံမွဳ ဥပေဒအသစ္နွင့္ ပတ္သက္ၿပီး Xinhua(ဆင္ဟြာ) သတင္းဌာန၏ ေမးၿမန္းခ်က္

From:မွဴးေဇာ္
                                         [ သမၼတၾကီး၏ ေျဖၾကားခ်က္ ]
အဲေတာ့ ခက္တာက ရင္းနီွးၿမႈပ္နံွမႈ ဥပေဒကလည္း ထြက္လာရင္ေတာ့လည္း ကြ်န္ေတာ္တို႕ ဒါအေသးစိတ္ ပါလာမယ္ေနာ္ အဓိက ကေတာ့ ခင္ဗ်ားပဲ ၿဖစ္ၿဖစ္ ကြ်န္ေတာ္ ပဲ ၿဖစ္ၿဖစ္ေပါ့ဗ်ာ ေငြထုတ္ႀကီးပိုက္ၿပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႕ သြားၿပီးေတာ့ နိုင္ငံ တစ္နိုင္ငံမွာ ရင္းနီွးၿမႈပ္နံွမွာ အဲေတာ့ ေငြထုတ္ႀကီးပိုက္ၿပီးေတာ့ ရင္းနီွးၿမွဳပ္နံွတယ္ ဆိုတာ ဒီနိုင္ငံကို ခ်စ္လြန္းလို႕ လာတာမဟုတ္ပါဘူး။ သူ႕အကိ်ဳးကိုယ့္အကိ်ဳးလဲ သူက ႀကည့္ရတာပါ။ ေနာက္ ဒီနိုင္ငံအကိ်ဳးလဲ ပါတာေပါ့။ သူ႕အကိ်ဳးလဲ သူႀကည့္ရတယ္။ အဲေတာ့ ေငြထုတ္ႀကီး ပိုက္ျပီးေတာ့ သူမ်ားနိုင္ငံမွာ လာၿပီးေတာ့ ရင္းနီွးၿမႈပ္နံွမႈေတြ လာတဲ့လူက ဒါသူ႕ သဘာဝပဲ။ ဘာစဥ္းစားေနမလဲ။

 တစ္အခ်က္က ငါတို႕ကို ဘာအကာအကြယ္ေပးမလဲ။ ဘာေတြ အကာအကြယ္ေပးထားသလဲ။
 နွစ္ အခ်က္က ငါတို႕ကို ဘာေတြမ်ား ခုနကလို ဆဲြေဆာင္မွူ ေပးထားသလဲ။ အဓိကက ဒီနွစ္ခ်က္ပါပဲ။ အဲေတာ့ ဒီရင္းနီွးၿမွဳပ္နံွမဲ့သူေတြကို အကာအကြယ္ ေပးမဲ့ ဟာေတြက ကြ်န္ေတာ္တို႕ ဒါ နိုင္ငံေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ တို႕ ဒါ ေလ့လာၿပီးေတာ့မွ ေရးဆဲြထားတာ ၿဖစ္ပါတယ္။ အခု အိႏၵယရဲ့ ဒီရင္းနီွးၿမႈပ္နံွမႈ ဥပေဒလဲ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ႀကည့္ပါမယ္။ ေနာက္တစ္ခါ တရုတ္၊ ေနာက္ ဒီဘက္က ကြ်န္ေတာ္တို႔ ထိုင္း၊ ေနာက္တစ္ခါ မေလးရွား၊ ေနာက္တစ္ခါ စင္ကာပူ စသည္ၿဖင့္ နိုင္ငံ ေၿခာက္နိုင္ငံေလာက္ ရိွပါတယ္။ အထူးသၿဖင့္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႕ အာဆီယံနိုင္ငံေတြ အဲေတာ့ အာဆီယံ နိုင္ငံေတြက ေနာင္က်ရင္ ၂၀၁၅ တို႕ ဘာတို႕ ေနာက္ပိုင္းက်လို႕ရိွရင္ ဒါ အာဆီယံ ေပါင္းစည္းေရး တို႔ဘာတို႔ ဆိုတာ ဒါေတြလည္း ကြ်န္ေတာ္တို႔ ၿဖစ္လာပါမယ္။ တစ္နိုင္ငံနဲ႔ တစ္နိုင္ငံ ဒီအခြန္ေကာက္ခံ စီက ၿပန္လို႔ ကဲြၿပားၿခားနားမႈေတြ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဟုတ္လား ဒီမ်ားၿပားေနလို႔ ႀကီးမားေနလို႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ မရပါဘူး။ အဲေတာ့ အိမ္နီးနားခ်င္း နိုင္ငံေတြနဲ႔ လိုက္ေလ်ာညီေထြၿဖစ္ေအာင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဒါေရးဆဲြထားတာ ၿဖစ္တယ္။ အဲေတာ့ ဒီထဲမွာ ခုနကလို လာေရာက္ျပီးေတာ့ ရင္းနီွးၿမွဳပ္နံွမဲ့ လူေတြကို အကာအကြယ္ ေပးထားတဲ့ ဥပေဒေတြ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ပါပါတယ္ေနာ္။ ေနာက္တစ္ခါ ရင္းနီွးၿမွဳပ္နံွမဲ့ လူေတြကို ခုနကလို ဆဲြေဆာင္နိုင္တယ္ေနာ္ ဒီလိုဟာမိ်ဳးေတြ ဥပေဒမိ်ဳးေတြ ကြ်န္ေတာ္တို႔ဒါ ထည့္သြင္းထားပါတယ္။

(ေမာင္ေက်ာက္ခဲ အဖြဲ႔)
____________________________________________________________________ 
Print Friendly and PDF

0 ေယာက္ ေဆြးေႏြးခဲ့တယ္:

Post a Comment

မိတ္ေဆြတို ့၏ ေဆြးေႏြးမူ ေဝဖန္မူ အား လိူက္လွဲစြာ ၾကိဳဆိုပါသည္။
သင္တို႔၏ ေဝဖန္ အၾကံေပးမွူတို႔အား ေဖာ္ျပခြင့္ရရန္ ေခတၱ ေစာင့္ဆိုင္းပါ ။


သမၼတၾကီးဦးသိန္းစိန္၏ ဥေရာပျပန္ခရီးစဥ္အား ၾကိဳဆိုခဲ့ၾကပံုမ်ား

ဦးသိန္းစိန္ အားဤသို႔ၾကိဳဆိုခဲ့ၾက ၾကိဳဆိုသူမ်ားနဲ႔ အင္တာဗ်ဴး
တပ္မ၄၄+KNLAတပ္မ၁နဲ႔သရုပ္ေဆာင္တို႔ရဲ့ ျငိမ္းခ်မ္းေရးေဘာလံုးပြဲ ဝန္ၾကီးဦးေအာင္မင္းႏွင့္ေကအိုင္အိုျငိမ္းခ်မ္းေရးေဆြးေႏြးပြဲ
အံဖြယ္၃ႏွစ္ကေလးရဲ့ေမြးရာပါ ပါရမီ ျမန္မာ့သိုင္းအစြမ္း

Latest Videos

88 ေခါင္းေဆာင္ေတြ ဒီလိုနည္းနဲ့ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္လာတယ္ ေျပာင္ၾကီးဘာလို့ေထာင္က်