Home »
သုတက႑
» ''ေရဓာတ္ေငြ႕ကားကို ဆိုလာျပားျဖင့္ ေမာင္းႏွင္မည့္ သုေတသန ျမန္မာႏုိင္ငံတြင္ စတင္''
ေရဓာတ္ေငြ႕ကားကို
ဆိုလာျပားႏွင့္ စမ္းသပ္ေမာင္းႏွင္ျခင္း သုေတသနအား အာရွတိုက္တြင္
ျမန္မာႏိုင္ငံမွ ပထမဆံုး ျပဳလုပ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။ ေရဓာတ္ေငြ႕စက္ကို
ေနေရာင္ျခည္စြမ္းအင္သံုး ဆိုလာျပားမ်ားျဖင့္ ေမာင္းႏွင္ျခင္း သုေတသနကို
စင္ကာပူ သိပၸံပညာရွင္ Mr.Andraelin ႏွင့္အတူ ျမန္မာႏိုင္ငံရွိ သုေတသီ
အင္ဂ်င္နီယာ ဦးေက်ာ္ေက်ာ္၏ အေရွ႕ဒဂံုၿခံတြင္ ဧၿပီလအတြင္း
စမ္းသပ္သုေတသနျပဳခဲ့ဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။ ျမန္မာႏိုင္ငံထုတ္ Light Truck
2000CC ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အား သုေတသနျပဳလုပ္ထားေသာ ဆိုလာျပားမ်ားႏွင့္ တြဲဖက္၍
ေရဓာတ္ေငြ႕ကို စမ္းသပ္ ေမာင္းႏွင္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။ “ကားငယ္ေတြမွာေတာ့
ဆိုလာျပားအရြယ္ ေသးငယ္ၿပီး ပါဝါပိုျမင့္တဲ့ ဆိုလာျပားနဲ႔
အသံုးျပဳသင့္ပါတယ္။ လက္ရွိစမ္းသပ္တဲ့ Light Truck မွာ ၉၀ ဝပ္ရွိတဲ့
ဆိုလာျပားေလးခ်ပ္နဲ႔ ေမာင္းႏွင္လို႔ ရပါတယ္။ ျမန္မာႏိုင္ငံက
ေနေရာင္ျခည္ေပါတဲ့အတြက္ သေဘၤာေတြ၊ မီးရထားေတြေပၚမွာလဲ ဆုိလာျပားတပ္ၿပီး
အဲဒီကရတဲ့ စြမ္းအားနဲ႔လည္ရင္ အက်ိဳးရွိတယ္။ အဲဒါေတာ့ လုပ္သင့္တယ္” ဟု
သိပၸံပညာရွင္ Mr. Andraelin က အႀကံျပဳေျပာၾကားသည္။ ထိုကဲ့သို႔
စမ္းသပ္ေမာင္းႏွင္ရာတြင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္စြဲအားမွာ ေမာ္ေတာ္ကားဘက္ထရီကို
အသံုးျပဳ ေမာင္းႏွင္ျခင္းထက္ မ်ားစြာ ျမင့္တက္သြားေၾကာင္း၊
အင္ဂ်င္အပူခ်ိန္မွာ ယခင္အတိုင္း က်ဆင္းသြားၿပီး ဒီဇယ္စားႏႈန္းမွာ ယခင္ထက္
ေလ်ာ့က်သြားေၾကာင္း သိရသည္။ ညဘက္ ေနေရာင္ျခည္စြမ္းအင္
မရွိေတာ့သည့္အခ်ိန္တြင္ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္ရန္အတြက္ သီးျခားဘက္ထရီကို
ဆိုလာျပားျဖင့္ အားသြင္းထားရမည္ ျဖစ္သည္ဟု သိရသည္။
“ျမန္မာဆိုလာဆဲလ္၊ စင္ကာပူဆိုလာဆဲလ္ Dry Cell ႏွစ္ခုကို ယွဥ္ၿပီး
စမ္းသပ္ခဲ့ပါတယ္။ စင္ကာပူဆိုလာဆဲလ္နဲ႔ စမ္းတဲ့အခါ HHO ဓာတ္ေငြ႕ 300CC ကို
စကၠန္႔ ၉၀ နဲ႔မွ ရတယ္။ ျမန္မာဆိုလာဆဲလ္နဲ႔ စမ္းတဲ့အခါမွာ HHO ဓာတ္ေငြ႕
300CC ကို ၈ စကၠန္႔နဲ႔ ရတယ္။ ျမန္မာဆဲလ္က ဆယ္ဆေက်ာ္ ပိုထြက္သြားတယ္” ဟု
သုေတသနပညာရွင္ အင္ဂ်င္နီယာ ဦးေက်ာ္ေက်ာ္က ေျပာသည္။ Light Truck ကားမ်ားတြင္
ဆိုလာျပားတပ္ဆင္ၿပီး ေမာင္းႏွင္ပါက ဆုိလာျပားတစ္ျပား၏ တန္ဖိုးမွာ
က်ပ္တစ္သိန္းခြဲခန္႔ရွိေၾကာင္း သိရသည္။ “ဒီစမ္းသပ္မႈၿပီးတဲ့ ေနာက္ပိုင္းမွာ
ပညာရွင္ေတြေရာ၊ အလုုပ္သမားေတြေရာ ျမန္မာႏိုင္ငံကို လာေရာက္ၾကမယ္လို႔
ထင္ပါတယ္။ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာရွိတဲ့ တကၠသိုလ္ရဲ႕ ျပန္ျပည့္ျမဲ စြမ္းအင္က႑မွာ
အခ်ိန္ပိုင္း ကထိကအေနနဲ႔ ေဆာင္ရြက္ေပးခ်င္ပါတယ္” ဟု Mr. Andraelin က
ေျပာၾကားသြားေၾကာင္း သုေတသနပညာရွင္ ဦးေက်ာ္ေက်ာ္က ဆိုသည္။ ထို႔ျပင္
တကၠသိုလ္ဘြဲ႕ရမ်ားကို ျပန္ျပည့္ျမဲစြမ္းအင္ ဘာသာရပ္၊ သဘာဝပတ္ဝန္းက်င္
ထိန္းသိမ္းေရး ဘာသာရပ္မ်ားအား ပညာရွင္တစ္ဦးက သင္ၾကားပို႔ခ်ေပးရန္ အတြက္လည္း
စီစဥ္လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။ စင္ကာပူႏိုင္ငံမွ သိပၸံပညာရွင္ Mr.Andraelin
ႏွင့္ အဖြဲ႕သည္ ျမန္မာႏိုင္ငံသို႔ လာေရာက္စဥ္အတြင္း ဒဂံုတကၠသိုလ္ႏွင့္
ဆူးေလဘူတာအၾကား ၿမိဳ႕ပတ္ရထားကိစၥ၊ ေရညႇိပိုင္းဆိုင္ရာကိစၥ၊ ဇီဝေလာင္စာကိစၥ၊
ေရဆိုးကိစၥမ်ားကို ေဆြးေႏြးခဲ့သည္ဟု သိရသည္။ ထို႔ျပင္
လွိဳင္သာၿမိဳ႕နယ္အတြင္းရွိ စက္႐ံုတစ္႐ံုသို႔ သြားေရာက္၍
ေရဆိုးစြန္႔ပစ္ကန္အား သြားေရာက္ေလ့လာခဲ့ၿပီး လိႈင္သာယာၿမိဳ႕ရွိ
စြန္႔ပစ္အမိႈက္ကိုလည္း သြားေရာက္ေလ့လာခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
0 ေယာက္ ေဆြးေႏြးခဲ့တယ္:
Post a Comment
မိတ္ေဆြတို ့၏ ေဆြးေႏြးမူ ေဝဖန္မူ အား လိူက္လွဲစြာ ၾကိဳဆိုပါသည္။
သင္တို႔၏ ေဝဖန္ အၾကံေပးမွူတို႔အား ေဖာ္ျပခြင့္ရရန္ ေခတၱ ေစာင့္ဆိုင္းပါ ။