ႏိုင္ငံေတာ္သမၼတ ဦးသိန္းစိန္ သည္ ယေန႔နံနက္ပိုင္းတြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ မွ ေနျပည္ေတာ္ သို႔ ရန္ကုန္ - ေနျပည္ေတာ္ အျမန္လမ္းမႀကီး အတိုင္း ထြက္ခြာလာၿပီး အျမန္လမ္းမႀကီး တစ္ေလၽွာက္ လမ္း ၊ တံတားမ်ား ႀကံ့ခိုင္မႈ အေျခအေနကို ၾကည့္႐ႈ စစ္ေဆးသည္ ။
ထို႔ေနာက္ မိုင္တိုင္အမွတ္ (၁၁၉/၂) ၌ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီး ဦးေက်ာ္လြင္ က ရန္ကုန္ - မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီးအား ျပဳျပင္ ထိန္းသိမ္းေနမႈႏွင့္ အဆင့္ျမႇင့္တင္ သြားမည့္ အစီအစဥ္ မ်ားကို ရွင္းလင္း တင္ျပသည္ ။
ယင္းေနာက္ ႏိုင္ငံေတာ္သမၼတ သည္ မိုင္တိုင္အမွတ္ (၁၃၈/၂) ရွိ အုတ္တြင္း တံတားအား တစ္ဖက္ (၄)လမ္းသြားျဖင့္ (၈)လမ္းသြား တံတားအျဖစ္ တည္ေဆာက္ထားမႈကို ၾကည့္႐ႈ စစ္ေဆးသည္ ။
ဆက္လက္၍ မိုင္တိုင္အမွတ္ (၁၄၅/၂)ရွိ ခေပါင္း တံတားတြင္ မူလတံတား တည္ေဆာက္ခ်ိန္ကပင္ ဒုတိယအဆင့္ (၈)လမ္းသြား တံတား တည္ေဆာက္ႏိုင္ရန္အတြက္ ေအာက္ခံတိုင္ မ်ား တည္ေဆာက္ထားခဲ့မႈ အေျခအေန ၊ မိုင္တိုင္အမွတ္ (၁၈၅/၁)တြင္ ကတၱရာ ထပ္ပိုးလႊာခင္း၍ လမ္းႀကံ့ခိုင္မႈကို ျမႇင့္တင္ေနမႈႏွင့္ မိုင္တိုင္အမွတ္ (၁၉၇/၅)ရွိ မီးရထားလမ္းေက်ာ္ တံတား အေျခအေန တို႔ကို ၾကည့္႐ႈစစ္ေဆးၿပီး တံတားမ်ားအား အျမန္လမ္းမႀကီး၏ မူလစီမံကိန္း ရည္မွန္းခ်က္ပါ အတိုင္း (၈)လမ္းသြား တံတားမ်ားအျဖစ္ တိုးခ်ဲ႕ တည္ေဆာက္သြားရန္ ၊ အျမန္လမ္းမႀကီးအားလက္ရွိ (၄)လမ္းသြားမွ (၆)လမ္းသြားအျဖစ္ စတင္တိုးခ်ဲ႕ရန္ ၊ ဂ်ပန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ပူေပါင္းေဆာင္႐ြက္ေရး ေအဂ်င္စီ (JICA)၏ တိုင္းတာခ်က္မ်ားအရ ဦးစားေပးျပဳျပင္ရမည့္ လမ္းမႀကီး၏ (၆)ရာခိုင္ႏႈန္းကို အျမန္ျပဳျပင္သြားရန္ ၊ လမ္းမႀကီးေပၚတြင္ ယာဥ္ မေတာ္တဆမႈမ်ား ျဖစ္ပြားမႈမ်ားအရ ယာဥ္ေမာင္းသူ၏ မဆင္မျခင္ ေမာင္းႏွင္မႈ ၊ ယာဥ္၏ ခ်ိဳ႕ယြင္းမႈ ၊ လမ္း၏ ခ်ိဳ႕ယြင္းမႈႏွင့္ ရာသီဥတု တို႔ေၾကာင့္ျဖစ္ရာ ယာဥ္ မေတာ္တဆမႈမ်ား ျဖစ္ပြားမႈ ေလ်ာ့နည္းေရး အတြက္ အသိပညာေပး လုပ္ငန္းမ်ား ပိုမိုေဆာင္႐ြက္ သြားရန္ ႏွင့္ လမ္း ၊ တံတားမ်ား ႀကံ့ခိုင္ေရး ၊ ယာဥ္အႏၲရာယ္ ကင္းရွင္းေရး တို႔အတြက္ စဥ္ဆက္မျပတ္ စစ္ေဆး ေဆာင္႐ြက္ သြားရန္မွာ ၾကားခဲ့သည္ ။
From:[_ Yangon-Mandalay Expressway _]
(ေမာင္ေက်ာက္ခဲ အဖြဲ႔)
0 ေယာက္ ေဆြးေႏြးခဲ့တယ္:
Post a Comment
မိတ္ေဆြတို ့၏ ေဆြးေႏြးမူ ေဝဖန္မူ အား လိူက္လွဲစြာ ၾကိဳဆိုပါသည္။
သင္တို႔၏ ေဝဖန္ အၾကံေပးမွူတို႔အား ေဖာ္ျပခြင့္ရရန္ ေခတၱ ေစာင့္ဆိုင္းပါ ။